SpiritNightz99
Reaction score
56

Profile Messages Latest activity Postings About Inventory

  • Remember me talking about that commenter that roleplayed all the sudden on my video?
    Luckily, they apologized, and i said it was ok and such, and all was well...welp, after i told her it was ok, she was offended that i said ” it’s ok man ”, since she demanded that i should call her a girl, despite it is a normal saying for me and i call everyone dude and man.
    Welp, i tried to be nice, but honestly, idk anymore-
    ( also, this ain’t the first time someone getting offended just because i said ” dude ” or ” man ” to them )
    CM30
    CM30
    Jeez some people get offended about the most ridiculous things don't they?

    Honestly though, my advice is just to ignore this person, they're clearly more trouble than they're worth.
    SpiritNightz99
    SpiritNightz99
    Eh, i have been thinking about blocking them a long time now. Plus, idk why, but i suddenly remembered of another person that i talked to when i was on deviantart that got mad just because i don't draw their fav show anymore. Maybe was the same person, who knows? But yeah, thanks for the advice anyway.
    Welp, i know it is too late already, but eh, whatever. Happy new year! Hope this year is even better than before.

    Plus, i am working on something special once again.

    Ok, i found this person doing this rant on Lulu from Warioware Gold, so you can see my response to it here. Sure, they are probably doing this for fun or something but idk, it has just boggle my mind for a while now. Sorry for my ranty nature, i just had to respond to it-
    Screw all my other Warioware OC’s, here is the ultimate OC that i have, TUTU BOOM BOOM! He is a half alien, half mermaid, 10% vampire and 90% human! His full name is Testaciular Boomer Boomz, and he is the ultimate chad ever. He is best friends with Young Cricket ( who actully HATES his guts ) and he gets all the ladies, since he has three dongs. He can also defeat Shaggy 0.0000000001 of his powers and can travel universe to universe and pick up chicks there. He is the best character ever, DO NOT STEAL-
    ( andforlegalreasonsthisisajoke )

    Attachments

    • AAC4E645-CC72-418A-86F6-236FCA987B9D.png
      AAC4E645-CC72-418A-86F6-236FCA987B9D.png
      602.8 KB · Views: 96
    • B83A5090-9A43-45FA-B781-77A30E705224.png
      B83A5090-9A43-45FA-B781-77A30E705224.png
      435.2 KB · Views: 100
    • E8ED702F-AFFB-42D8-AB0B-1285446770C5.png
      E8ED702F-AFFB-42D8-AB0B-1285446770C5.png
      156.6 KB · Views: 104
    Cagealicous
    Cagealicous
    Lmao what
    SpiritNightz99
    SpiritNightz99
    Funny thing, he is actully based on a really crappy mary sue oc that i found that was related to Warioware ( hell, she is resting on his shoulder at the left ) and she was the typical princess that was friends with everyone, was a half alien and human and everyone wanted to pork her. I thought it would be funny to draw what a Gary stu Warioware oc would be like, so i drew this monstrocity.
    SpiritNightz99
    SpiritNightz99
    Also that Mary sue i found was on deviantart, because of course
    Ey, i got a comment on my Wario dies video!
    Luckily, it is no hate comment...but it is a roleplay comment...and the person was roleplaying with themselfs. Honestly, i really don't want these comments on my videos, since it is just pointless and i don't wanna be spammed with these. Plus, they are pretty hard to take seriously.
    Look, i love roleplays, but please do it on other sites with other people, not on youtube. Espacilly when people can see it.
    It is kinda my fault, since i got these people seeing my video, but still...come on man, it is a Wario dies, not some roleplay playground!
    • Friendly
    Reactions: tahutoa
    SpiritNightz99
    SpiritNightz99
    Hey thanks man. But honestly, i don’t really want be spammed with these people who roleplay with themselfs. Espacilly if it is something fetish related. But yeah, i should probably ignore it. If it continiues or if they act rudely, then i can take action.
    tahutoa
    tahutoa
    I remember this one guy was posting comments on some of my OST videos giving basically track titles which I eventually figured out were for some non-existent game of his. Eventually some guy replied to one of them asking what the H he was talking about, and the dude completely flipped. Apparently, he's from Japan, is still learning English, has autism, and is about as volatile as someone whose first language was English.
    I remember he jumped to ':SMad:are you making fun of:ashleymad: me because of my autism:ashleymad::SMad:??? because if you bla bla bla bla' somewhere in his re-reply. That guy who'd initially replied was like 'dude, I didn't even know you had autism', because as I recall, the revelation that he had autism was in itself part of that re-reply (which was like a mile long, btw). Makes me glad that I originally opted to do nothing and let him do whatever.

    Although, I do think I might have asked out of curiosity what exactly his stuff was supposed to be (or it might've been someone else), because I have this vague recollection of being put off by the vibe he gave off in his reply to me. It felt like... someone on a tightrope, poised above a giant Nuclear Launch button; you watch as he wobbles in place, staring you dead in the eye with this furrowed expression. He could've just saved all that shit in a word document and pasted links to the tracks these titles stood in for, but ultimately it was harmless.

    In conclusion, yeah, it's better to leave comments which have no place on one's video completely untouched, because the fact they are there in the first place hints that the person has a lack of understanding in overall netiquette.

    Were they at least roleplaying as Wario characters?
    SpiritNightz99
    SpiritNightz99
    Yeah. They just roleplayed with Wario characters, plus Mario, since Mario did appear later in the video. But how they potrayed the characters and how they did this two times, espacilly with this kinda fetish related in the comment, it made me uncomfortable. I at least asked if they could please not comment these kinda stuff and not start roleplays. But yeah, again, thanks for the advice. I shall think of it next time.

    I said this before, i really don’t like releasing info about who i really am, espacilly if i have autism or not, but i know these people, and i know that they do these stuff at times, probably to entertain themselfs. I am just not really comfortable with fetish type of stuff.

    Made my part of the reanimated collab!
    • Wow
    Reactions: Just a Wario Fan
    CM30
    CM30
    Oh I didn't know you were contributing to that collab. That's pretty neat, especially given @Behonkiss is actually a member on this very forum!
    SpiritNightz99
    SpiritNightz99
    Cool! Also, since i have twitter ( i mostly uses it for reposting artwork and updating my animations ), i uploaded it, and he went on and reposted it. I honestly never got so many likes on twitter before!
    Just a Wario Fan
    Just a Wario Fan
    Whoa, this looks really good! Hope there will be more soon!
    Sorry i haven't been active here so much. I have been more active on Instagram. Plus, depression has hit hard for me lately.
    Just a Wario Fan
    Just a Wario Fan
    Doesn't matter. You don't have to apologise, but we are happy to see you back.

    And try to keep your head up even if things seem hopeless, for it will make you help cope with the hard times, even more so now with all the
    COVID-19 stuff going on.
    SpiritNightz99
    SpiritNightz99
    Thanks alot man, i needed that!

    HERE IT IS-
    Warning: It is REALLY stupid! Also, it has a special cameo at the end!

    Welp, i made something stupid-

    This is a dub me and my bro did ages ago and...well, it is crap. But it's fun crap. Also, the audio is kinda crappy, unless you have good speakers-
    I am still working part of the animation for the other collab video, but until i can pay the app i am animating on, i will continiue drawing on other fandoms and such, and also play some TF2 and such.
    I remember when i showed my bro Warioware, he was pretty uninterested, 'cause Waluigi wasn't in it.
    But, i remember one time, i showed my bro a joke fanfic my friend wrote ( that now she removed ) about Warioware characters going to space and spoilers: All of them die, becacuse either they went out in mars without any spacesuit, died of ligma, age or got thanosed to death. Because of that one fanfic, my bro constally calls Orbulon " Sperm Alien ", since my friend jokingly called him that in the fanfic.
    idk, i just found that the most hilarious, yet cursed thing ever.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top